Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć telefonicznie, mailowo a także przez sklep https://segameble.pl/

 

Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?
Niestety nie ma możliwości zmiany wymiarów mebli.

 

Czy wysyłamy próbniki?
Tak wysyłamy próbniki, koszt wysyłki 15 zł .

 

Czy jest możliwość zmiany materiału?
Niestety nie ma możliwości zmiany materiałów tj zarówno kolorystyki płyty w przypadku mebli twardych.

 

Jak anulować złożone zamówienie?
Aby anulować wcześniej złożone zamówienie ,proszę napisać na e-mail segameble24@wp.pl anulacja podać dane adresowe

 

Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
Aby uzyskać informację odnośnie stanu realizacji zamówienia należy wysłać zapytanie pod adres segameble@wp.pl bądź skontaktować się telefonicznie +48 730 110 360 i wybrać numer dwa .

 

Okres gwarancji?
24 miesiące gwarancji.

 

W jaki sposób złożyć reklamację na zakupione meble?
Napisać na e-mail segameblereklamacja@wp.pl ,lub skontaktować się telefonicznie 570935353.

 

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni roboczych/

 


DOSTAWA


 

Koszty transportu?
Transport wszystkich zamówionych w naszym sklepie produktów jest podany na stronie ,przy każdym produkcie

 

Czy kierowca wniesie towar?
Niestety kierowcy nie wnoszą towaru , jest taka opcja za dopłatą , podwaja on koszt dostawy .(Przykład dostawy komody 40 zł ,dostawa z wniesieniem 80 zł)

 

Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy są podane w dniach roboczych ,termin są podane przy produktach .

 

Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak można odebrać towar osobiście , przy zakupie trzeba zaznaczyć odbiór osobisty

 

Dlaczego jest taki długi termin realizacji?
Jeśli meble mają długie terminy realizacji ,to obecnie nie ma ich na stanie , ale będą planowane w produkcji , wtedy proponujemy inne zestawy z szybszym terminem realizacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium