Najczęściej zadawane pytania
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć telefonicznie, mailowo a także przez sklep https://segameble.pl/
Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?
Niestety nie ma możliwości zmiany wymiarów mebli.
Czy wysyłamy próbniki?
Tak wysyłamy próbniki, koszt wysyłki 15 zł .
Czy jest możliwość zmiany materiału?
Niestety nie ma możliwości zmiany materiałów tj zarówno kolorystyki płyty w przypadku mebli twardych.
Jak anulować złożone zamówienie?
Aby anulować wcześniej złożone zamówienie ,proszę napisać na e-mail segameble24@wp.pl anulacja podać dane adresowe
Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
Aby uzyskać informację odnośnie stanu realizacji zamówienia należy wysłać zapytanie pod adres segameble@wp.pl bądź skontaktować się telefonicznie +48 730 110 360 i wybrać numer dwa .
Okres gwarancji?
24 miesiące gwarancji.
W jaki sposób złożyć reklamację na zakupione meble?
Napisać na e-mail segameblereklamacja@wp.pl ,lub skontaktować się telefonicznie 570935353.
Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni roboczych/
DOSTAWA
Koszty transportu?
Transport wszystkich zamówionych w naszym sklepie produktów jest podany na stronie ,przy każdym produkcie
Czy kierowca wniesie towar?
Niestety kierowcy nie wnoszą towaru , jest taka opcja za dopłatą , podwaja on koszt dostawy .(Przykład dostawy komody 40 zł ,dostawa z wniesieniem 80 zł)
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy są podane w dniach roboczych ,termin są podane przy produktach .
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak można odebrać towar osobiście , przy zakupie trzeba zaznaczyć odbiór osobisty
Dlaczego jest taki długi termin realizacji?
Jeśli meble mają długie terminy realizacji ,to obecnie nie ma ich na stanie , ale będą planowane w produkcji , wtedy proponujemy inne zestawy z szybszym terminem realizacji