### Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć telefonicznie +48 883 661 359, mailowo: sklep@segameble.pl, a także przez sklep https://segameble.pl/
### Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?
Niestety nie ma możliwości zmiany wymiarów mebli.
### Czy wysyłamy próbniki?
Tak wysyłamy próbniki, koszt wysyłki 15 zł .
### Czy jest możliwość zmiany materiału?
Niestety nie ma możliwości zmiany materiałów tj zarówno kolorystyki płyty w przypadku mebli twardych.
### Jak anulować złożone zamówienie?
Aby anulować wcześniej złożone zamówienie ,proszę napisać na e-mail sklep@segameble.pl anulacja podać dane adresowe
### Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
Aby uzyskać informację odnośnie stanu realizacji zamówienia należy wysłać zapytanie pod adres sklep@segameble.pl bądź skontaktować się telefonicznie +48 883 661 359 i wybrać numer dwa .
### Okres gwarancji?
24 miesiące gwarancji.
### W jaki sposób złożyć reklamację na zakupione meble?
Napisać na e-mail segameblereklamacja@wp.pl ,lub skontaktować się telefonicznie +48 570 935 353.
### Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni roboczych/
DOSTAWA
### Koszty transportu?
Transport wszystkich zamówionych w naszym sklepie produktów jest podany na stronie ,przy każdym produkcie
### Czy kierowca wniesie towar?
Niestety kierowcy nie wnoszą towaru , jest taka opcja za dopłatą , podwaja on koszt dostawy .(Przykład dostawy komody 40 zł ,dostawa z wniesieniem 80 zł)
### Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy są podane w dniach roboczych ,termin są podane przy produktach .
### Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak można odebrać towar osobiście , przy zakupie trzeba zaznaczyć odbiór osobisty
### Dlaczego jest taki długi termin realizacji?
Jeśli meble mają długie terminy realizacji ,to obecnie nie ma ich na stanie , ale będą planowane w produkcji , wtedy proponujemy inne zestawy z szybszym terminem realizacji